Zdjęcie wnętrza sklepu z modą męską VESTUS.

Vestus – nowy salon mody męskiej w VIVO! Lublin

Z początkiem marca oferta centrum handlowego VIVO! Lublin powiększyła się o kolejny salon modowy. Nowa marka w centrum przy Al. Tysiąclecia to Vestus – salon mody męskiej jakości premium. Lokal znajduje się na poziomie +1.

Salon Vestus w swojej ofercie proponuje ubrania stworzone przez pasjonatów krawiectwa, które charakteryzuje doskonała jakość, ponadczasowe kroje i dbałość o detale. Panowie mogą znaleźć tu eleganckie garnitury, marynarki, spodnie czy krawaty na każdą okazję – od oferty skrojonej pod ważne wydarzenia takie jak ślub, po odsłony klasycznej mody męskiej jako outfitu na co dzień. W salonie znajdzie się też duży wybór dodatków i akcesoriów.

Vestus jest polską marką oferującą swoje produkty w kilkunastu salonach firmowych na terenie kraju, odzież producenta można też spotkać w sieciach licznych salonów partnerskich

Z okazji otwarcia w centrum VIVO! Lublin salon Vestus przygotował specjalną ofertę z rabatem -20% na wszystko. Oferta promocyjna obowiązuje do 15 marca. Sklep zlokalizowany jest na poziomie +1, tuż obok salonu Carry.

*********

VIVO! Lublin to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni  38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015. Zarządcą obiektu jest firma CBRE, a asset managerem – CPI Property Group.

W Polsce CPI Property Group (CPIPG) działa od 2013 roku. W wyniku przejęcia 76,8% akcji IMMOFINANZ w 2022 r, CPIPG zostało asset managerem wszystkich nieruchomości biurowych oraz handlowych IMMOFINANZ. Aktualnie aktywnie zarządza 24 budynkami biurowymi, położonymi w prestiżowych lokalizacjach w Warszawie (w tym marką myhive), o łącznej powierzchni ponad 500 000 mkw i wartości 1748,3 mld euro i tym samym jest liderem na rynku powierzchni biurowych w Warszawie pod względem GLA. W zarządzanym przez CPIPG portfolio retail znajduje się Centrum Handlowe Ogrody w Elblągu, Centrum Handlowe Orkana w Lublinie, 4 centra handlowe sicie Vivo – w Lublinie, Krośnie, Pile i Stalowej Woli, sieć parków handlowych City Market zlokalizowanych w Zamościu (2 obiekty), Tarnowie, Radomiu i Zgorzelcu oraz sieć Stop Shop w 11 regionalnych miastach Polski.). Łącznie zarządzana przez CPIPG powierzchnia handlowa w Polsce wynosi ponad 250 000 mkw GLA, a jej wartość szacuje się na 437 mln euro. Spółka planuje dalsze zaangażowanie na polskim rynku poprzez zakup i inwestowanie w wybrane nieruchomości biurowe w najlepszych lokalizacjach Warszawy.