kongres-zywieniowy

Już w najbliższą sobotę, 26 listopada, odbędzie się VII Narodowy Kongres Żywieniowy, którego partnerem strategicznym już po raz trzeci jest sieć Biedronka. Tegoroczne obrady upłyną pod hasłem „Warzywa i owoce dla zdrowia”.


Z danych Biedronki wynika, że najszybciej rośnie popularność borówki amerykańskiej, polskich ziemniaków wczesnych i mandarynki.
Kongres odbywa się w formule on-line, a wziąć w nim udział jako słuchacz może każdy zainteresowany dzięki transmisjom live.

Warzywa i owoce są kluczowe dla dobrze zbilansowanej diety. To z pozoru prawda oczywista, którą ciągle warto przypominać, by utrzymywać dobre nawyki żywieniowe. Sieć Biedronka doskonale sobie zdaje sprawę z tego, jaką rolę odgrywały te produkty w naszym codziennym żywieniu. Dlatego zachęca różnymi działaniami, by klienci jak najczęściej umieszczali warzywa i owoce swoich koszykach zakupowych. Co ciekawe w 2022 roku wśród najszybciej zyskujących popularność wśród klientów Biedronki owoców i warzyw znajdowały się borówka amerykańska (klienci kupili jej dwukrotnie więcej względem 2021), ziemniaki polskie wczesne (więcej o ponad 50% r/r) oraz mandarynki (30% więcej niż rok temu).
 
Biedronka aktywnie angażuje się również w dyskusje eksperckie, takie jak podczas Narodowego Kongresu Żywieniowego, by wspierać dobre praktyki w promowaniu zdrowych nawyków żywieniowych. W tegorocznej edycji kongresu wezmą udział przedstawiciele działów jakości odpowiedzialnych w Biedronce za rozwój i kontrolę marek własnych, a także za jakość produktów świeżych. W trakcie wystąpień opowiedzą między innymi o edukacji klientów, a także pracowników w kontekście zachowywania najwyższej jakości produktów świeżych.
 

Biedronka jest podstawowym sklepem dla milionów Polaków, a oni często wybierają warzywa i owoce z naszej oferty. My chcemy ich wzmacniać w dobrych wyborach, za pomocą naszych akcji edukacyjnych i lojalnościowych, a także szkoleń dla pracowników. Z otwartością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem podczas tak istotnych wydarzeń, jak Narodowy Kongres Żywieniowy. Już dziś zapraszam do śledzenia dyskusji, która z pewnością będzie na wysokim poziomie merytorycznym.

Łukasz Żmudziński, starszy menedżer ds. jakości produktów świeżych w sieci Biedronka.

Organizator kongresu przewidział możliwość dołączenia do transmisji on-line. Wystarczy, że chętna osoba zarejestruje się na stronie https://kongres-zywieniowy.waw.pl/, by móc skorzystać z transmisji wideo. Organizatorem wydarzenia jest Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy.