logo-forum

HOTEL FORUM
Fitnness Spa& Wellnes

ZNAJDUJĄCY SIĘ W CENTRUM LUBLINA HOTEL FORUM LUBLIN JEST DOSKONAŁYM MIEJSCEM DO ORGANIZACJI WSZELKIEGO RODZAJU KONFERENCJI, PREZENTACJI ORAZ SZKOLEŃ.

Dysponujemy bazą 3 sal: konferencyjno-bankietową , widokową oraz kameralną/vip room. Sale mogą pomieścić od 5 do 140 osób. Ich profesjonalne wyposażenie, fachowa i kompleksowa obsługa oraz obszerny własny parking są gwarancją udanego wydarzenia biznesowego.

Sala konferencyjna / bankietowa w Hotelu Forum Fitness Spa & Wellness to idealne miejsce do zorganizowania spotkań, szkoleń, warsztatów i imprez okolicznościowych. Przestronne, klimatyzowane wnętrze o powierzchni 240m2 pomieści do 140 osób, wyposażone jest  w najnowocześniejszy sprzęt audiowizualny i  nagłaśniający. Ponadto w razie potrzeby istnieje możliwość wypożyczenia telewizora z odtwarzaczem DVD i laptopa.

Sala widokowa w Hotelu Forum Fitness  Spa & Wellness dedykowana jest dla firm, instytucji i osób prywatnych, które pragną zorganizować spotkanie biznesowe, szkolenie lub warsztaty w kameralnej atmosferze. Elegancka, klimatyzowana sala konferencyjna o powierzchni 80m2 przeznaczona jest, w zależności od konfiguracji, dla grup  liczących  od 25-50 osób.

Sala Kameralna/Vip Room
Proponujemy rozwiązania dedykowane do potrzeb kameralnych spotkań. Sala konferencyjna – sala Kameralna- Vip Room o powierzchni 25 m2, jest optymalnym rozwiązaniem dla poszukujących niewielkiej przestrzeni dla grupy od 5 do 12 osób . Stosujemy układ „U” bądź na życzenie klienta dostosowujemy ją do indywidualnych potrzeb.

Sala konferencyjna idealnie sprawdzi się m.in  podczas organizacji spotkań biznesowych w kameralnym gronie, jako przestrzeń do rozmów kwalifikacyjnych i szkoleń

więcej o Hotelu Forum na
www.hotelforumlublin.pl