Grafika przedstawiając a ludzkie ucho i dłoń oraz kreski symbolizujące natężenie dźwięku.

Ogólnopolska kampania „Słyszę z KIND” ze Słuchobusem 

 8 maja 2023 r. rozpoczyna się ogólnopolska kampania reklamowa „Słyszę z KIND”, w której przedstawione zostały prawdziwe historie pacjentów opisujące ich drogę do lepszego słyszenia. Jej misją jest rozpropagowanie badań słuchu w celu jego profilaktyki. Aby ułatwić dostęp do świadczeń na ulice polskich miast wyjedzie KIND Słuchobus – mobilne studio bezpłatnych badań słuchu. Podmiotem prowadzącym kampanię jest spółka KIND Aparaty Słuchowe.

Z ostatnich badań przeprowadzonych przez EuroTrak Poland wynika, że problemy ze słuchem zdiagnozowane zostały u 15% Polaków. W grupie wiekowej powyżej 74 roku życia ubytek słuchu stwierdzono u co drugiej osoby. Szumy uszne, problemy ze zrozumieniem mowy w głośnym otoczeniu, pogłaśnianie telewizora, trudności podczas rozmów telefonicznych to pierwsze symptomy, które powinny zmotywować do przebadania słuchu. Przekonali się o tym pacjenci, którzy w kampanii opisują swoją drogę do lepszego słyszenia. Dzielą się własnymi doświadczeniami, wyjaśniają, kiedy i w jakich okolicznościach zauważyli problem z niedosłuchem, jak noszenie aparatów słuchowych podniosło komfort ich życia oraz dlaczego zaufali marce KIND.

„Słyszę z KIND” to kampania mająca na celu promowanie profilaktyki umożliwiającej wczesne rozpoznanie wad słuchu. Ignorowany niedosłuch może pogłębiać się, a nawet doprowadzić do problemów społecznych i zdrowotnych, dlatego tak ważna jest wczesna kompleksowa i rzetelna diagnostyka. Badania słuchu oraz konsultacje z protetykami słuchu we wszystkich 120 oddziałach KIND Aparaty Słuchowe są całkowicie bezpłatne. Aby ułatwić dostęp do świadczeń na ulice wybranych miast wyjedzie KIND Słuchobus – mobilne studio badań słuchu. 

Oprócz bezpłatnych testów słuchu będzie można sprawdzić wnętrze ucha przy użyciu videootoskopu, omówić wyniki badań oraz uzyskać indywidualną poradę wykwalifikowanych specjalistów. Na trasie KIND Słuchobusa znalazły się Międzyrzecz (29.05), Gubin (30.05), Zielona Góra (31.05), Lubsko (01.06), Żary (02.06), Dzierżoniów (05.06), Opole (06.06), Częstochowa (07.06), Katowice (09.06), Wołomin (12.06), Pruszków (13.06), Płock (14.06), Konin (15.06), Jarocin (16.06).

Do komunikacji wybrana została telewizja ogólnopolska oraz pasma lokalne (TVP, Polsat), media społecznościowe (Facebook), wyszukiwarka Google, media branżowe oraz kanały własne. 

KIND jest jedną z wiodących na świecie marek w branży protetyki słuchu. Firma jest zarówno producentem, jak i dostawcą nowoczesnych aparatów słuchowych oraz ochronników słuchu. Siedziba w Polsce, wraz ze specjalistycznym laboratorium mieści się w Poznaniu. W całym kraju KIND posiada około 120 oddziałów własnych.

Więcej informacji: https://www.kind.com/pl-pl/kampania-slysze-z-kind/