Stokrotka wydłuża godziny otwarcia sklepów

zdjęcie przedstawia rodzinę robiącą zakupy w markecie. Kobieta ma długie blond włosy, a mężczyzna krótkie ciemne. W wózku na zapuky siedzą dwaj mali chłopcy. Z przodu młodsze dziecko trzyma zabawkowe jajko, za nim starszy rat trzyma w każdej ręce opakowania produktów spożywczych. Jego ręce są skierowane na bok i wystają poza wózek. Rodzice są uśmiechnięci, idą alejką sklepową, która po obu stronach ma półki wypełnione artukułami spożywczymi.. Tło jest jasne.                             Stokrotka wydłuża godziny otwarcia sklepów

W związku z wprowadzonymi przez rząd nowymi zasadami epidemiologicznymi Stokrotka zdecydowała o wydłużeniu godzin pracy w części swoich sklepów. Od najbliższej środy (31 marca) do piątku (2 kwietnia) ponad dwieście sklepów należących do sieci będzie pracowało dłużej, bo do godziny 24.

Ograniczenia w handlu, które zostały wprowadzone w związku z trzecią falą koronawirusa, przewidują, że w sklepach powyżej 100 mkw. obowiązuje limit
1 klienta na każde 20 mkw. W mniejszych placówkach jest to jeden klient na 15 metrów kwadratowych.

- W trosce o wygodę i bezpieczeństwo naszych klientów, chcąc zapewnić im jak najlepsze warunki do zrobienia zakupów zdecydowaliśmy o dłuższych godzinach otwarcia w znaczącej części naszych placówek. Na naszą decyzję miał wpływ także fakt, że spodziewamy się zwiększonego ruchu związanego ze zbliżającymi się świętamimówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu Stokrotka Sp. z o.o., dyrektor sprzedaży i marketingu.

Szczegółową listę sklepów Stokrotka, które w okresie przedświątecznym będą pracowały do godziny 24-ej, można znaleźć na stronie internetowej pod adresem www.stokrotka.pl

Wszystkie sklepy Stokrotki funkcjonują w zaostrzonym reżimie sanitarnym, regularnie dezynfekuje się klamki, uchwyty koszyków i wózków oraz blaty robocze, a przed wejściem znajdują się dozowniki z płynem do dezynfekcji. W coraz większej ilości placówek instalowane są także kasy samoobsługowe.

W przedświąteczną sobotę (03.04) sklepy Stokrotki będą czynne do godz. 13.

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku
w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 720 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect, jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców. Spółka posiada nowoczesne Centra Dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

Stokrotka proponuje swoim Klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych, niskich cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą i alkohol. Bardzo ważnym elementem tej zróżnicowanej oferty są produkty od lokalnych dostawców, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty marki własnej sieci.

Wszystko to gwarantuje Klientom sklepów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych zakupów na każdą okazję.