Stokrotka wprowadza ekologiczne torby na owoce i warzywa

zdjęcie przedstawia kilka jabłek zamkniętych w przezroczystej ekologicznej torbie z zielonym pakiem i logo producenta oraz torbę nieużytą, opartą o torbę z jabłkami. Tło jest białe.Stokrotka wprowadza ekologiczne torby na owoce i warzywa

Sieć sklepów Stokrotka rozwija swój biznes konsekwentnie dbając o środowisko naturalne. Tym razem, starając się ograniczyć zużycie plastiku, wprowadza torebki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa.

Nowe torby na zakupy oferowane przez Stokrotkę są całkowicie wykonane z poliestru i nadają się w 100% do przetworzenia. Można je prać wielokrotnie, dzięki czemu można ich używać bez obaw o zabrudzenie. Są wygodne w użyciu, posiadają metkę, gdzie można przylepić etykietę z wagą i ceną. Można w nie zapakować do 4,5 kg owoców i warzyw.

- Rosnąca świadomość dotycząca zużycia zasobów naturalnych powoduje, że zaczynamy dokonywać bardziej przemyślanych wyborów. Dlatego postanowiliśmy zainspirować naszych klientów do korzystania w czasie zakupów z torebek, które są przyjazne dla środowiska i podlegają całkowitemu recyclingowi – mówi Konrad Majkowski, menadżer ds. komunikacji i PR w Stokrotce Sp. z o.o.

Sieć współpracuje z dostawcami w celu zmniejszenia ilości folii i papieru używanych do produkcji opakowań. Każda folia opakowaniowa, podobnie jak papier musi podlegać recyklingowi, są one belowane i oddawane do ponownego przetworzenia. W ofercie znajdują się reklamówki pochodzące w 80% z recyklingu i nadające się do recyklingu w 100%. Jednocześnie tylko w ub. roku klienci Stokrotki nabyli ponad 560 tys. toreb papierowych.

- Chcąc zmniejszyć negatywny wpływ na nasze otoczenie, postanowiliśmy także zrezygnować z kolportażu gazetek. Wciąż będą one dostępne na stronach internetowych oraz w specjalnie zaprojektowanych stojakach sklepowychdodaje Konrad Majkowski.

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 720 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect, jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców. Spółka posiada nowoczesne Centra Dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

Stokrotka proponuje swoim Klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych, niskich cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą i alkohol. Bardzo ważnym elementem tej zróżnicowanej oferty są produkty od lokalnych dostawców, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty marki własnej sieci.

Wszystko to gwarantuje Klientom sklepów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych zakupów na każdą okazję.