ProcentujeMY – II edycja akcji promującej oddawanie 1% podatku na organizacje społeczne z Lublina.

ProcentujeMY

ProcentujeMY - ruszyła druga edycja akcji promującej oddawanie 1% podatku na organizacje społeczne z Lublina. Trwa nabór

 

SKENDE oraz sklep IKEA Lublin, we współpracy z Urzędem Miasta Lublin, rozpoczynają drugą edycję akcji społecznej ProcentujeMY. Projekt ma na celu zaangażowanie mieszkańców naszego miasta do oddawania swojego 1% podatku na lokalne organizacje, ale także wsparcie OPP w zakresie prowadzenia działań marketingowych. Nabór trwa do 21 lutego. 

 

Organizacje, które zgłoszą swój udział w akcji, będą mogły skorzystać z bezpłatnej kampanii promocyjnej, a także zaprezentować swoją działalność mieszkańcom Lublina podczas specjalnego wydarzenia organizowanego w przestrzeniach SKENDE oraz IKEA Lublin. Będzie to doskonała okazja, aby porozmawiać z mieszkańcami i rozdać materiały informacyjne. Każda z organizacji będzie mogła przekonać Lublinian, dlaczego to właśnie jej KRS powinni wpisać w swoim zeznaniu podatkowym.

Obecnie trwa nabór organizacji do projektu. Aby wziąć udział w akcji ProcentujeMY należy wysłać zgłoszenie na adres mailowy: procentujemy@skende.pl. Formularz oraz opis współpracy dostępny jest na stronie: www.skendeshopping.pl.

- Myślą przewodnią, jaką w swoich działaniach kieruje się SKENDE oraz IKEA jest tworzenie lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi. Dlatego przykładamy dużą wagę do współpracy ze społecznościami lokalnymi. Cieszę się, że po raz drugi wspólnie z lokalnymi organizacjami możemy wystartować z akcją. Pamiętajmy, że zostawiając 1% podatku w Lublinie przyczyniamy się do tego, aby nasza najbliższa okolica rozwijała się i zmieniała na lepsze. Wierzymy, że nasze wspólne zaangażowanie zaprocentuje w przyszłości - mówi Jacek Garbaczewski, dyrektor centrum handlowego SKENDE Shopping.

Dodatkowo w ramach współpracy organizacje pożytku publicznego, które zgłoszą się do projektu, będą mogły wziąć udział w specjalnych warsztatach dotyczących m.in.: komunikacji, social media. To pozwoli im uzbroić się w niezbędną wiedzę, która ułatwi promocje w późniejszym czasie.

Organizatorzy są także otwarci na propozycje OPP, które chciałyby zaprezentować się w niestandardowy sposób. Mogą to zrobić np. przeprowadzając kreatywne warsztaty, zajęcia, pokazy, czy wystawy. Wszystkie pomysły są mile widziane, należy je opisać podczas wysyłania formularza zgłoszeniowego.

- Zachęcamy wszystkie organizacje pożytku publicznego, działające w naszym mieście do wzięcia udziału w tym projekcie. To doskonała okazja, aby zaprezentować się mieszkańcom i przypomnieć, dlaczego warto zostawić 1 % podatku dochodowego w Lublinie. Przekazane w ten sposób środki pomogą na realizacje celów statutowych organizacji. Dzięki temu będzie można rozwijać kolejne inicjatywy i projekty w naszym mieście lub pomóc organizacjom, prowadzącym działalność charytatywną - mówi Piotr Choroś z Biura Partycypacji Społecznej Urzędu Miasta Lublin.

W ubiegłym roku do akcji ProcentujeMY zgłosiło się 21 organizacji pożytku publicznego z Lublina, które w ramach współpracy skorzystały z darmowych szkoleń z marketingu, social media i kampanii reklamowej. Dodatkowo, odbyła się też profesjonalna sesja fotograficzna oraz nakręcone zostały specjalne spoty. Dzięki temu organizacje bezpłatnie otrzymały niezbędne narzędzia służące do promocji.

 

 Centrum handlowe SKENDE Shopping w Lublinie
Centrum handlowe SKENDE Shopping ze sklepem IKEA w Lublinie jest jednym z największych obiektów handlowych we wschodniej Polsce. W sumie na powierzchni 57 500 m kw. klienci mogą skorzystać z oferty sklepu IKEA o powierzchni 33 500 m kw. oraz centrum handlowego
o powierzchni 24 000 m kw. z blisko 50 różnymi sklepami i punktami usługowymi, w tym drugim sklepem sieci TK Maxx w Lublinie. Na terenie centrum znajduje się wiele punktów przyjaznych rodzinom, miejsc wspólnego odpoczynku i zabaw dla dzieci. Klienci mają do dyspozycji parking na 2000 samochodów.

INGKA CENTRES

Ingka Centres, należąca do Ingka Group, posiada ponad 40-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania centrami handlowymi, oferując obsługę 1600 różnych marek. Centralnym punktem centrów handlowych Ingka Centres stanowi sklep IKEA. Miejsca spotkań Ingka Centres powstają we współpracy z lokalnymi społecznościami, a także w porozumieniu z najemcami i partnerami, co sprawia, że wnoszą one pierwiastek emocjonalny dodający wartości i budujący relacje między ludźmi. Wizja „lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi” jest hasłem przewodnim dla wszystkich pracujących w Ingka Centres.