ProcentujeMY – IV edycja akcji

Grafika przedstawia czterokolorowe puzzle trzymane przez ludzkie dłonie, z których jeden, o kolorze czerwonym, jest odłączony od reszty. Na grafice, białymi literami, napisane są informacje o akcji.

ProcentujeMY – wystartowała czwarta edycja akcji promującej oddawanie 1% podatku na organizacje społeczne z Lublina. Trwa nabór

SKENDE oraz IKEA Lublin, we współpracy z Urzędem Miasta Lublin, rozpoczyna czwartą edycję akcji społecznej ProcentujeMY. Projekt ma na celu zaangażowanie mieszkańców naszego miasta do oddawania swojego 1% podatku na lokalne organizacje, ale także bezpośrednie wsparcie OPP. Chętne fundacje i stowarzyszenia, które działają na terenie Lublina i chcą wziąć udział w akcji, mogą zgłaszać się do 13 marca.

Organizacje, które zgłoszą swój udział, będą mogły skorzystać z bezpłatnej kampanii promocyjnej prowadzonej przez organizatorów. Ale to nie wszystko. Oprócz tego uczestnicy ProcentujeMY wezmą udział w warsztatach rozwijających kompetencje i praktyczne umiejętności, które pomogą im prowadzić promocję swoich organizacji. W tym roku organizatorzy chcą też zorganizować finał akcji, czyli spotkanie lubelskich opp z mieszkańcami miasta w przestrzeniach SKENDE. Ze względu na panującą pandemię
i zaostrzony reżim sanitarny w ostatnich dwóch latach finał nie mógł się odbyć.

Cieszę się, że nieprzerwanie od 4 lat SKENDE i IKEA wspierają działania na rzecz lubelskich fundacji i stowarzyszeń. Organizacje pożytku publicznego są ważnym elementem życia miasta, a także naszym partnerem w realizacji szerokiego zakresu działań podnoszących jakość życia. Dlatego po raz kolejny włączamy się w akcję ProcentujeMY, aby zwrócić uwagę mieszkańców na to, że warto angażować się i wspierać organizacje działające w Lublinie. Udział w akcji to szansa dla lubelskich opp do zaprezentowania się, przedstawienia zakresu swojej działalności i bezpośredniego kontaktu z lokalną społecznością. Efektem tego może być zwiększenie liczby osób decydujących się na przekazywanie 1% swojego podatku na rzecz wsparcia finansowego dla stowarzyszeń czy fundacji – mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, Zastępca Prezydenta Miasta Lublin ds. Kultury, Sportu i Partycypacji.

Obecnie trwa nabór organizacji do projektu. Aby wziąć udział w akcji ProcentujeMY należy wysłać zgłoszenie na adres mailowy: procentujemy@skende.pl. Formularz oraz opis współpracy dostępny jest na stronie: www.skendeshopping.pl. Na zgłoszenia organizatorzy czekają do 13 marca.

- Współpraca z lokalnymi NGOs jest dla nas ważnym elementem działań skierowanych do lokalnej społeczności, które stale realizujemy. Doceniamy i wspieramy ich działania, dlatego zachęcamy do tego, aby poznać lepiej fundacje i stowarzyszenia, które funkcjonują w Lublinie i przekazać im 1 % podatku - mówi Jacek Garbaczewski, dyrektor SKENDE.

W ubiegłym roku do akcji ProcentujeMY zgłosiło się 36 organizacji pożytku publicznego z Lublina, które w ramach współpracy skorzystały z darmowych szkoleń i kampanii promocyjnej online. 9 NGOs wystartowało też w przygotowanym przez organizatorów konkursie grantowym, w którym przyznano wsparcie finansowe.

Centrum handlowe SKENDE Shopping w Lublinie
Centrum handlowe SKENDE Shopping ze sklepem IKEA w Lublinie jest jednym z największych obiektów handlowych we wschodniej Polsce. W sumie na powierzchni 57 500 m kw. klienci mogą skorzystać z oferty sklepu IKEA o powierzchni 33 500 m kw. oraz centrum handlowego
o powierzchni 24 000 m kw. z blisko 60 różnymi sklepami i punktami usługowymi, w tym jedynym w Lublinie sklepem sportowym brytyjskiej marki Sports Direct. Na terenie centrum znajduje się wiele punktów przyjaznych rodzinom, miejsc wspólnego odpoczynku i zabaw dla dzieci. Klienci mają do dyspozycji parking na 2000 samochodów.

INGKA CENTRES

Ingka Centres, należąca do Ingka Group, posiada ponad 40-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania centrami handlowymi, oferując obsługę 1600 różnych marek. Centralnym punktem centrów handlowych Ingka Centres stanowi sklep IKEA. Miejsca spotkań Ingka Centres powstają we współpracy z lokalnymi społecznościami, a także w porozumieniu z najemcami i partnerami, co sprawia, że wnoszą one pierwiastek emocjonalny dodający wartości i budujący relacje między ludźmi. Wizja „lepszego życia na co dzień dla wielu ludzi” jest hasłem przewodnim dla wszystkich pracujących w Ingka Centres.