Port Lotniczy Lublin wzmacnia ofertę dla sektora Business Aviation

grafika przedstawiająca miasta lądowań samolotów z lotniska w ŚwidnikuPort Lotniczy Lublin wzmacnia ofertę dla sektora Business Aviation

Port Lotniczy Lublin przygotował nową ofertę, skierowaną do pilotów i obsługi samolotów z sektora prywatnego ruchu lotniczego. Lotnisko dysponuje nowoczesnym i komfortowym pomieszczeniem Business Executive Lounge, które chce wykorzystać na rynku usług Business Aviation.

- Brak ograniczeń czasowych i restrykcji oraz dedykowane odprawy celne i imigracyjne sprawiają, że Port Lotniczy Lublin posiada idealne warunki do obsługi samolotów z sektora biznesowego. Chcemy oferować również usługi VIP-owskie dla biznesowych użytkowników samolotów odrzutowych, turbośmigłowych, helikopterów nie zapominając oczywiście o pozostałych użytkowników lotniska – mówi prezes Portu Lotniczego Lublin Andrzej Hawryluk.

Prestiżowy salon wypoczynkowy zapewnia możliwość relaksu dla załóg samolotów tranzytowych przed wylotem z Lublina lub w trakcie przerwy na obsługę techniczną. Goście mogą skorzystać z oferty „all inclusive”, która umożliwia skorzystanie z napojów i przekąsek. W saloniku dostępna jest bezpłatna sieć Wi-Fi oraz telewizja. Dla załóg Port Lotniczy Lublin oferuje możliwość bezpłatnego wydrukowania dokumentów, a także skorzystania z oferty biura meteo.

Lubelskie lotnisko zapewnia także asystę pracowników Businesss Executive Lounge przed kontrolą paszportową, indywidualny transport między samolotem a terminalem, organizuje również transport do hotelu. W dniu wylotu personel saloniku VIP zapewni sprawną odprawę, zajmie się sprawdzeniem bagażu i zapewni asystę aż do drzwi samolotu.

Dodatkowo lotnisko zapewnia obsługę wszelkich typów samolotów biznesowych z pełną, całodobową ofertą handlingu: sprzątanie pokładu samolotu, serwis wodny, asenizacyjny, GPU, ASU, odladzanie, tankowanie.

- Mamy wiele atutów, więc liczymy na pozytywną reakcję rynku na tę usługę Sprzyja nam położenie geograficzne, lotnisko znajduje się na skrzyżowaniu ważnych szlaków transportowych z Europy Zachodniej prowadzących na Ukrainę i do Azji, oraz z krajów bałtyckich w kierunku Bałkanów i Turcji – dodaje prezes Hawryluk.