Ponad milion klientów korzysta z PGE eFaktury

Grafika przedstawiająca biały kontur naszej planety na niebieskim tle, z zaznaczonymi kontynentami oraz wyrośniętą na górze gałązką z dwoma listkami. Po lewej stronie, na białym tle, widzimy informacje o wynikach najnowszych badań nad wyborem faktury elektronicznej, a na dole logo firmy. Dwie części łączy kawałek zielonego trójkąta znajdującego się po środku na górze grafiki.

Ponad milion klientów korzysta z PGE eFaktury

Już ponad milion klientów PGE Obrót wybrało eFakturę, rezygnując z papierowej wersji. To efekt prowadzonych przez spółkę działań edukacyjnych i informacyjnych, które wzmacniają świadome i ekologiczne wybory konsumentów.

Przez cały 2021 r. PGE Obrót, spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą detaliczną i obsługą klientów, podejmowała regularne działania zachęcające do korzystania z PGE eFaktury, podkreślając przy tym bezpieczeństwo i komfort tego rozwiązania. W tym celu spółka realizowała kampanie SMS-owe, informujące o możliwości zmiany sposobu otrzymywania faktur na elektroniczny. Odbiorcy decydujący się na takie rozwiązanie mogli liczyć na specjalne rabaty w PGE eSklepie.

Rosnąca liczba klientów korzystających z PGE eFaktury spowodowała, że PGE Obrót wysłała ich w ubiegłym roku prawie 3,5 mln.

Dodatkowo, w sierpniu 2021 r. PGE Obrót ruszyła z wyjątkową akcją charytatywną. Spółka postanowiła, że za każdego klienta, który zdecyduje się przejść na PGE eFakturę, wesprze – za pośrednictwem Fundacji PGE – działalność opiekunek w hospicjum dla dzieci prowadzonym przez Fundację Gajusz.

- Kontynuujemy działania edukacyjne i informacyjne, które wzmacniają ekologiczne wybory konsumentów. Wychodzimy jednocześnie naprzeciw oczekiwaniom klientów, związanym z wygodnymi oraz bezpiecznymi narzędziami, dlatego oprócz promowania PGE eFaktury rozwijamy elektroniczne biuro obsługi PGE eBOK – mówi Mariusz Rędaszka, prezes zarządu PGE Obrót.

Spółka stale usprawnia również proces przechodzenia na eFakturę. Oprócz tradycyjnych sposobów, takich jak wypełnienie formularza zgody, czy aktywowanie usługi podczas wizyty w BOK, spółka na swojej stronie internetowej udostępniła także specjalny eFormularz.

Rozwiązanie oferowane przez PGE Obrót, to nie tylko wyraz troski
o środowisko naturalne poprzez ograniczenie papieru. To również komfort klienta, dla którego faktura jest stale dostępna po zalogowaniu się w elektronicznym biurze obsługi – PGE eBOK (www.ebok.gkpge.pl). Dzięki temu, w każdej chwili klient ma dostęp do wszystkich faktur i nie musi ich gromadzić w wersji papierowej.

PGE eFaktura to także oszczędność czasu. Dokument trafia do klienta w momencie wystawienia. Nie trzeba więc czekać na przesyłkę, chodzić do banku lub na pocztę ani wypełniać druków polecenia przelewu. Wszystko można zrobić za pomocą jednego kliknięcia bez wychodzenia z domu, w dowolnym i dogodnym dla siebie momencie. Ważnym aspektem jest także bezpieczeństwo. PGE eFaktura w systemach internetowych jest chroniona wybranym przez klienta hasłem. Dzięki temu nie trafi w niepowołane ręce.