BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce. Przekaże darowiznę ze sprzedaży produktów szkolno-biurowych

sos-bic

BIC wspiera finansowo SOS Wioski Dziecięce

Przekaże darowiznę ze sprzedaży produktów szkolno-biurowych

Gdy rodziny przygotowują się do nowego roku szkolnego, BIC - światowy lider na rynku produktów szkolno-biurowych,rozpoczyna współpracę z globalną organizacją charytatywną SOS Children’s Villages, aby wszystkie dzieci miały równy dostęp do nauki. Partnerstwo jest potwierdzeniem zaangażowania firmy BIC w działania na rzecz dzieci i edukacji na świecie. W ramach akcji w Polsce firma przekaże min. 88 tys. złotych Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce.

Podczas akcji promocyjnej, która potrwa do końca sierpnia br., kupując produkty do kolorowania z linii BIC KIDS, pomagasz wspierać akcję na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

BIC Polska zadeklarował przekazanie co najmniej 88 tysięcy złotych na cele statutowe tej organizacji, która pomaga obecnie 1566 dzieciom w Polsce.

Zasady akcji, asortyment oraz lista placówek handlowych znajdują się w regulaminie na stronie bickids.com/pl.


Przygotowania do powrotu do szkoły i zakupy niezbędnych przyborów szkolnych to zawsze ekscytujący moment dla całej rodziny. W tym roku będzie to szczególnie ważne wydarzenie dla dzieci, które przez długi czas musiały pozostać w domu z powodu COVID-19. - powiedział Aykut Arac, dyrektor generalny BIC Polska Sp. z o.o.

Długopis czy ołówek to tak popularne przedmioty, że wielu z nas, na co dzień, nie zwraca na nie większej uwagi, a przecież mają one duże znaczenie w procesie uczenia się i rozwijania kreatywności. W naszej akcji, każdy sprzedawany produkt realnie przyczynia się do poprawy warunków nauki dzieci, które mają trudniejszy start. Jesteśmy dumni, że współpracujemy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Dzięki szerokiej aktywności Stowarzyszenia w Polsce i wspólnemu celowi, jakim jest wspieranie rozwoju dzieci poprzez edukację, Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce jest dla nas idealnym partnerem. – dodała Marzena Bala-Przybylska, dyrektor marketingu BIC Polska Sp. z o.o.

Aleksandra Wolak-Wojtczuk ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce dodaje - Cieszymy się z naszej współpracy z BIC. Każde dziecko ma prawo dorastać w kochającym i bezpiecznym środowisku. Jednak wciąż wiele z nich żyje w bardzo trudnych warunkach i nie otrzymuje tego, czego potrzebują najbardziej: kochającej rodziny, bezpiecznego domu, właściwej opieki medycznej i możliwości codziennego chodzenia do szkoły. SOS Wioski Dziecięce i BIC współpracują, aby przerwać to błędne koło. Wspieramy rodziny w  ich opiekuńczej i wychowawczej roli, zapewniamy dzieciom właściwą opiekę i dostęp do edukacji. W ten sposób wspólnie budujemy dla nich dobrą przyszłość.

Akcja na rzecz SOS Children’s Villages jest realizowana jednocześnie w sześciu krajach: Grecji, Włoszech, Holandii, Polsce, Rumunii i Hiszpanii. Na każdym rynku darowizny zostaną wykorzystane na lokalne cele, wybrane przez zespół BIC, we współpracy z lokalnym oddziałem organizacji.

Współpraca z SOS Children’s Villages jest realizowana w ramach zobowiązania BIC do poprawy warunków nauki 250 milionom dzieci na całym świecie do 2025 r., złożonego w 2017 roku w ramach programu „Writing the Future Together”.

___

O BIC

BIC jest światowym liderem na rynku produktów szkolno-biurowych, zapalniczek i maszynek do golenia. Od ponad 75 lat realizuje ideę dostarczania wysokiej jakości niedrogich produktów konsumentom na całym świecie. Obecnie produkty BIC są sprzedawane w ponad 160 krajach na całym świecie. Firma posiada w portfolio kultowe marki, takie jak: BIC Kids®, Conté®, BIC Flex™, Made For YOU™, BIC Soleil®, Tipp-Ex®, i inne. W 2019 r. sprzedaż netto BIC wyniosła 1 949,4 mln euro. Firma jest notowana na giełdzie „Euronext Paris”. Słynie z zaangażowania w zrównoważony rozwój i edukację. Więcej informacji na www.bickids.com, www.bicworld.com, LinkedIn, Instagramie, Twitterze i YouTube.