PGE Obrót zachęca Klientów do przejścia na eFakturę
PGE Obrót, spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii elektrycznej, przygotowała dodatkowe propozycje oraz bonusy dla Klientów wybierających rozliczenie bez papieru. Aktywując usługę można wspomóc wybrane hospicjum lub skorzystać z rabatu w eSklepie PGE.
Prawie 1,5 miliona Klientów PGE wybrało już eFakturę. To grono stale rośnie. Zdajemy sobie sprawę, że Klienci decydują się na nią z uwagi na wygodę oraz ekologię. Wspieramy te wybory i motywacje, oferując dodatkowe korzyści związane z rezygnacją z papieru – mówi Paweł Majewski, prezes zarządu PGE Obrót.
Do końca stycznia dodatkowo, każdy Klient, aktywujący PGE eFakturę przez eFormularz przyczyni się do wsparcia Hospicjum Małego Księcia w Lublinie lub Podkarpackiego Hospicjum dla Dzieci – dodaje Paweł Majewski.
Aby wesprzeć tę akcję należy aktywować PGE eFakturę poprzez elektroniczny formularz na stronie: www.gkpge.pl/efaktura.
Do końca stycznia br. każde nowe zgłoszenie to 10 zł przekazane przez PGE Obrót i Fundację PGE dla wybranych hospicjów. Każdy Klient może wybrać, na którą placówkę PGE przeznaczy wsparcie.
Ponadto, Klienci PGE Obrót, którzy do końca lutego 2023 r. aktywują PGE eFakturę i zaakceptują zgody marketingowe, otrzymają rabat 25 proc. na produkty polskiego producenta sprzętu AGD, który jest dostępny na platformie PGE eSklep. Kody Rabatowe można wykorzystać do 14 marca
br.
Aby skorzystać z tej promocji należy aktywować PGE eFakturę wypełniając formularz zgody dostępny w Biurze Obsługi Klienta (BOK), dzwoniąc na Infolinię PGE (+48) 422 222 222 lubwysyłając wiadomość na serwis@gkpge.pl, albo wyrażając zgodę w eBOK
https://ebok.gkpge.pl/, zakładka: Ustawienia – Moje zgody.