Masterklasy „W jaki sposób pokazać się w internecie”

grafika przedstawia wielokolorowe pionowe linie na beżowym tle. W środku na czarnym tle w postaci poziomej linii widnieje słowo napisane drukowanymi literami MASTERKLASY

Masterklasy „W jaki sposób pokazać się w internecie” |

o budowaniu wizerunku swojej działalności

Kolejną propozycją dla tradycyjnych rzemieślników przygotowaną w ramach projektu „Masterklasy” są dwudniowe warsztaty online poświęcone kształtowaniu marki osobistej twórcy ludowego w środowisku wirtualnym.

Każdy twórca ma swoją opowieść, którą może podzielić się z odbiorcami. Dzięki temu mogą oni poznać nie tylko wyroby ale także artystę. Prowadzący warsztaty przygotują z uczestnikami treści, które rzemieślnicy będą mogli wykorzystać do prezentowania swojej twórczość na własnych stronach internetowych czy profilach w portalach społecznościowych. Zajęcia zakładają nie tylko wymianę historii między uczestnikami warsztatów, ale także późniejszą aktywną pracę nad tymi wypowiedziami, tak by były jak najatrakcyjniejsze dla odbiorców twórczości. Podczas spotkania uczestnicy stworzą kilka form tekstowych, gotowych do późniejszego wykorzystania w promocji swojej działalności.

Prowadzenie: Ewa Duda-Maciejewska, Grażyna Skarżyńska, Marcin Olkowicz

Kiedy: 12-13 czerwca (zajęcia dwudniowe), godz. 10.00-16.00 (w tym godzinna przerwa między 12.30 a 13.30)

Gdzie: warsztaty odbędą się za pośrednictwem platformy Zoom

Zapisy: Udział jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona. Obowiązują zapisy przez formularz online dostępny na stronie internetowej Warsztatów Kultury.

Ewa Duda-Maciejewska – marketingowiec i socjolog. Wykładowca akademicki i trener: Collegium Civitas, School of Form, Centrum Edukacji Obywatelskiej. Praktyk od 25 lat zajmujący się strategią i komunikacją marek oraz badaniami (14 nagród EFFIE). Pasjonat zwinnych metod twórczej współpracy (trener metody Design Sprint). Członek Sektorowej Rady ds. Kompetencji Komunikacji Marketingowej.

Grażyna Skarżyńska – doradca strategiczny (brand/marketing consultant) Good Company (strategia marki, strategia komunikacji, doradztwo marketingowe, badania konsumenckie; Wykładowczyni Collegium Civitas – strategia komunikacji, strategia marki, Komunikacja odpowiedzialna). Współtwórczyni 5 kampanii nagrodzonych w konkursie efektywności komunikacyjnej EFFIE.

Marcin Olkowicz – wieloletni ekspert ds. komunikacji, trener, coach, wykładowca, metodyk i dydaktyk. Konsultant biznesu i komunikacji. Wykładowca akademicki (Collegium Civitas, Uniwersytet SWPS). Ekspert procesów rozwojowych.

 

Projekt „Masterklasy” w pierwszej kolejności kierujemy do rzemieślników i twórców ludowych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje związane z prowadzeniem działalności na współczesnym rynku.

Osoby chcące wziąć udział w zajęciach, prosimy o wypełnienie formularza, w którym zapytamy także o dziedzinę twórczości, którą się Państwo zajmujecie. Pomoże nam to lepiej przygotować program zajęć do potrzeb konkretnej grupy odbiorców.

Po zakwalifikowaniu do uczestnictwa poprosimy też Państwa o przygotowanie pracy domowej, która będzie stanowiła materiał do omówienia i opracowania podczas naszych zajęć.